TED Üniversitesi
Eğitim Fakültesi
"Türkçe Dersinde Oyunlaştırmanın İlkokul Öğrencilerinin Söz Varlığına Ve Motivasyonlarına Etkisi"
Dr. Berrin Genç Ersoy
Tarih: 30 Mart 2017, Perşembe
Saat: 13:15 - 13:45
Yer: D126 (Pedagoji Lab.)
ÖZ. Türkçe dersinde oyunlaştırmanın ilkokul öğrencilerinin söz varlığına ve motivasyonlarına etkisini ele alan bu araştırmada iç içe deneysel karma desen uygulanmıştır. Araştırma oyunlaştırmanın deney grubunun başarısında anlamlı ve olumlu sonuçlar verdiğini ve hem motivasyon hem söz varlığı gelişimi bağlamında olumlu görüşlerin bulunduğunu göstermiştir.
Not: Dr. Berrin Genç Ersoy, sınıf öğretmenliği lisansına sahip olup lisansüstü çalışmalarında ilkokuma ve yazma, Türkçe öğretimi konularını çalışmıştır. Sınıf Öğretmenliği Programımızda bu dersleri vermek üzere açılan ilanımıza başvurmuştur. Bu nedenle sunumu Türkçe yapması daha uygun bulunmuştur.
Tarih: -