Ana içeriğe atla

İlköğretim Matematik Öğretmenliği Programı öğrencilerimizin Dr. Zerrin Toker danışmanlığında TÜBİTAK 2209 ve TEDÜ LAD projeleri kabul edildi!

aaa

Tarih:  Date

İlköğretim Matematik Öğretmenliği Öğrencilerimizin Dr. Zerrin TOKER danışmanlığında TÜBİTAK 2209 projeleri ve TEDÜ LAD projesi kabul edildi!

Dr. Öğr. Üyesi Zerrin Toker danışmanlığında, İlköğretim Matematik Öğretmenliği Programı 4. Sınıf öğrencilerinden Dilan Nur Dinçer ve Begüm Yılmaz’ın,  “Matematik Dersi 7. Sınıf Veri İşleme Alt Öğrenme Alanına Yönelik Farklılaştırılmış Öğretim Rehberinin Tasarlanması” başlıklı projesi, İlköğretim Matematik Öğretmenliği Programı 4. Sınıf öğrencilerinden Kevser Nazlıer’in,yürüteceği “İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Kullanımına Yönelik Beceri Temelli Matematik Soru Rehberinin Geliştirilmesi” başlıklı projesi ve İlköğretim Matematik Öğretmenliği Programı 3. Sınıf öğrencilerinden Özge Ayvacı’nın,Dr. Öğr. Üyesi Zerrin Toker danışmanlığında yürüteceği “8. Sınıf Öğrencilerinin Cebirsel Düşünmeyi Geliştirmeyi Amaçlayan Eğitsel Bilgisayar Oyunlarına Yönelik Görüşlerinin ve Cebir Sorularını Çözme İle İlgili Durumlarının İncelenmesi” başlıklı projesi TÜBİTAK 2209-A Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı 2023 Yılı 1.Dönem çağrısı kapsamında tarafından desteklenmeye layık görülmüştür.

Aynı zamanda, İlköğretim Matematik Öğretmenliği Programı 4. Sınıf öğrencilerinden Esinnur Albayrak , Sevim Berhiv Acay , Zeynep Naz Sezer'in Dr. Öğr. Üyesi Zerrin Toker danışmanlığında yürütülecek olan "K-12 Ders Programında Veri Işlemenin STEM ve Sürdürülebilirlik Açısından Incelenmesi ve Alternatifler Üretilmesi" başlıklı proje üniversitemiz Lisans Öğrencileri Araştırma Desteği (LAD) kapsamında desteklenmeye layık görülmüştür.

1

2

3

4