Tarih: Date
TED Üniversitesi Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Programı’ndan Dr. Merih Uğurel Kamışlı, Texas State Üniversitesi "Adult, Professional, and Community Education" Programı’ndan Dr. Clarena Larrotta ile birlikte Routledge tarafından yayımlanan titled ‘English Literacy Educators Working with Refugee Families’ başlıklı yeni kitabın ortak editörlüğünü yaptı.
"English Literacy Educators Working with Refugee Families”, Amerika Birleşik Devletleri'nde mültecilerle çalışırken İngilizce okuryazarlık öğretimi için en iyi uygulamaları vurguluyor. Dünya genelindeki mülteci krizi göz önünde bulundurulduğunda, mültecilere dil öğretmek giderek daha fazla önem kazanmaktadır. Bu kitap, bu önemli konuyu ele alarak mülteci ve göçmenlerle çalışan eğitmenler için değerli içgörüler sunmaktadır.
Dr. Merih Uğurel Kamışlı, kitabın aşağıdaki bölümlerinin ortak yazarıdır:
• https://www.taylorfrancis.com/chapters/edit/10.4324/9781032699646-3/impact-immigration-policy-adult-literacy-teaching-clarena-larrotta-merih-ugurel-kamisli
• https://www.taylorfrancis.com/chapters/edit/10.4324/9781032699646-1/need-best-practices-model-teaching-clarena-larrotta-merih-ugurel-kamisli
• https://www.taylorfrancis.com/chapters/edit/10.4324/9781032699646-8/best-practices-model-teaching-refugee-adults-families-clarena-larrotta-merih-ugurel-kamisli
• https://www.taylorfrancis.com/chapters/edit/10.4324/9781032699646-4/intercultural-communicative-competence-refugee-learners-clarena-larrotta-merih-ugurel-kamisli
• https://www.taylorfrancis.com/chapters/edit/10.4324/9781032699646-9/best-practices-working-refugees-clarena-larrotta-merih-ugurel-kamisli