İngiliz Dili Eğitimi Anabilim Dalı öğretim üyemiz Doç. Dr. Ufuk Balaman’ın, "From a Learner's Perspective: Tracing L2 Interactional Competence Development in Video-Mediated Task-Based Interactions" başlıklı ortak yazarlı makalesi International Journal of Applied Linguistics dergisinde yayımlandı.
Makaleye linkten ulaşabilirsiniz:
https://doi.org/10.1111/ijal.70008
TED Üniversitesi İngiliz Dili Eğitimi Bölümü Dr. Öğr.
TED Üniversitesi İngilizce Öğretmenliği Bölümü öğrencilerinden Zeynep Akyazı ve Buğra Naim Acar tarafından tasarlanan TEDÜ-Lisans Öğrencileri Bilimsel Araştırma Desteği Projesi (TEDÜ-LAD) kabul edildi.
"Listening to the Voices of Students at Language Preparatory Programs: A Need Analysis" başlıklı projede, araştırmacı öğrenciler İngilizce hazırlık programlarında öğrenim gören öğrencilerin sürece bakış açılarını inceleyecekler.
İngiliz Dili Eğitimi Anabilim Dalı öğretim üyemiz Doç. Dr. Ufuk Balaman’ın, "Claims of teacher learning and retrospective tracing of claimed events in video-mediated transnational virtual exchange interactions" başlıklı ortak yazarlı makalesi Applied Linguistics dergisinde yayımlandı.
Makaleye linkten ulaşabilirsiniz:
https://doi.org/10.1093/applin/amaf055
Eğitim Fakültemiz ev sahipliğinde ve Doç. Dr. Sibel Akın-Sabuncu’nun yürütücülüğünde, Orta Doğu Teknik Üniversitesi ve Amerika Birleşik Devletlerinden North Carolina Eyalet Üniversitesi iş birliğiyle gerçekleştirilen TÜBİTAK 3501 Kültüre Duyarlı Okullar Projesi (CRE4ALL: https://cre4all.tedu.edu.tr/) açılış toplantısı, Eğitim Fakültesi Dekanımız Prof. Dr. Kürşat Çağıltay, ODTÜ Eğitim Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Mustafa Levent İnce, rektörümüz Prof. Dr. İhsan Sabuncuoğlu, Doç. Dr. Sibel Akın-Sabuncu ve ODTÜ Eğitim Fakültesi öğretim üyesi Prof. Dr.