İngiliz Dili Eğitimi Anabilim Dalı öğretim üyemiz Doç. Dr. Ufuk Balaman’ın, "Dealing with divergent feedback trajectories in video-mediated, transnational, and collaborative task design meetings" başlıklı ortak yazarlı makalesi Learning, Culture and Social Interaction dergisinde yayımlandı.
Makaleye linkten ulaşabilirsiniz:
https://doi.org/10.1016/j.lcsi.2025.100936
İngiliz Dili Eğitimi Anabilim Dalı öğretim üyemiz Doç. Dr. Ufuk Balaman’ın, Learning to Analyze L2 Classroom Interactions: The Case of Pre-Service Teachers’ Video-Mediated Interactions başlıklı kitap bölümü, Springer yayınevi tarafından basılan Conversation Analysis and Language Teacher Education: Intervention Studies adlı kitapta yayımlandı.
Kitap bölümüne linkten ulaşabilirsiniz: https://link.springer.com/chapter/10.1007/978-3-031-88310-1_5
İngiliz Dili Eğitimi Anabilim Dalı öğretim elemanlarımız Doç. Dr. Zeynep Bilki ve Öğr. Gör. Dr. Mehmet Sak’ın “Virtual exchange as an aid for pre-service language teacher wellbeing: Evidence from a Turkish-Polish project” başlıklı ortak yazarlı makaleleri SSCI;Q1 indeks kategorisinde yer alan SYSTEM dergisinde yayımlandı.
Makaleye link üzerinden ulaşabilirsiniz: https://doi.org/10.1016/j.system.2025.103802
İngiliz Dili Eğitimi Anabilim Dalı öğretim üyemiz Doç. Dr. Ufuk Balaman’ın, "Why micro-teaching falls short in pre-service teacher education: a conversation analytic comparison of designed and actual troubles in teaching practices" başlıklı ortak yazarlı makalesi European Journal of Teacher Education dergisinde yayımlandı.
Makaleye linkten ulaşabilirsiniz:
https://doi.org/10.1080/02619768.2025.2545865